A kérdés persze költői. Hiszen tudjuk, a web 2.0-t nem lehet nagyon sokféleképpen csinálni. Hangszerelésben, célcsoportban, kommunikációs stílusban vannak ugyan különbségek, ám maga a műfaj ugyanaz: kölcsönös interakció. Interakció az olvasóval, aki ugyanakkor több klasszikus értelemben vett olvasónál: maga is aktív résztvevő a történetben. A kíváncsiság persze nem hagyott minket nyugodni, úgyhogy körülnéztünk a biztosítási iparágban: ki hogyan csinálja a web 2.0-t?
Mindenki másképp csinálja?
A kérdés persze költői. Hiszen tudjuk, a web 2.0-t nem lehet nagyon sokféleképpen csinálni. Hangszerelésben, célcsoportban, kommunikációs stílusban vannak ugyan különbségek, ám maga a műfaj ugyanaz: kölcsönös interakció. Interakció az olvasóval, aki ugyanakkor több klasszikus értelemben vett olvasónál: maga is aktív résztvevő a történetben. A kíváncsiság persze nem hagyott minket nyugodni, úgyhogy körülnéztünk a biztosítási iparágban: ki hogyan csinálja a web 2.0-t?
Web 2.0-re fel!
Nagy fába vágtuk a fejszénket. Blogot, Facebook-profilt, YouTube-oldalt - a divatos szóval összefoglalva: web 2.0-csatornát - működtetni bizony kihívás. Kihívás alapértelmezésben is, de különösen az, ha egy szakmai szereplő - jelen esetben egy biztosítótársaság - vág bele a kalandba.
Web 2.0-re fel!
Nagy fába vágtuk a fejszénket. Blogot, Facebook-profilt, YouTube-oldalt - a divatos szóval összefoglalva: web 2.0-csatornát - működtetni bizony kihívás. Kihívás alapértelmezésben is, de különösen az, ha egy szakmai szereplő - jelen esetben egy biztosítótársaság - vág bele a kalandba.
Web 2.0-re fel!
Nagy fába vágtuk a fejszénket. Blogot, Facebook-profilt, YouTube-oldalt - a divatos szóval összefoglalva: web 2.0-csatornát - működtetni bizony kihívás. Kihívás alapértelmezésben is, de különösen az, ha egy szakmai szereplő - jelen esetben egy biztosítótársaság - vág bele a kalandba.
Utolsó kommentek