Néhány évvel ezelőtt, ha valaki leült tévét nézni, kénytelen volt végigülni az összes reklámot, ma azonban már a digitális videorögzítő (DVR) elterjedésével a TV-reklámok megtekintése sem kötelező. Ez persze még nehezebb helyzet elé állítja a reklámkészítőket a figyelem megragadására képes spotok megalkotásában, különösen a legtöbb ember fejében unalmas iparágként megjelenő biztosítások esetében. Az alábbi reklám-csokor azonban cáfolni látszik ezt az állítást.

Életbiztosításra van szüksége?

A svéd Länsförsäkringar biztosítótársaság reklámja érdekes perspektívából ragadja meg a kérdést

 

Úgy látszik, a börtön-téma az északi országokban kimeríthetetlen - holland Centraal Beheer biztosító reklámja

Szintén a Centraal Beheer biztosító nevéhez fűződik az alábbi reklám. Még hogy az akupunktúra egészséges!

 

Biztosítás elsősorban nőknek

A nőkről elterjedt legáltalánosabb sztereotípia, hogy borzalmas sofőrök, azonban ez az ausztrál biztosító mégis kizárólag nőknek nyújt biztosítást, ami az alábbi videót megnézve, teljesen érthető.

 

Ez a másik, szintén női sztereotípiákra építő videó némiképp más szemszögből mutatja be a nők „tehetségét”.

 

Ha már nyár, akkor utasbiztosítás!

Nincs is bosszantóbb annál, mikor a nyaraláson következik be valami katasztrofális baleset. Ilyen rémtörténetei mindenkinek vannak, de ezek a reklámok bőven túltesznek mindegyiken.