Néhány évvel ezelőtt, ha valaki leült tévét nézni, kénytelen volt végigülni az összes reklámot, ma azonban már a digitális videorögzítő (DVR) elterjedésével a TV-reklámok megtekintése sem kötelező. Ez persze még nehezebb helyzet elé állítja a reklámkészítőket a figyelem megragadására képes spotok megalkotásában, különösen a legtöbb ember fejében unalmas iparágként megjelenő biztosítások esetében. Az alábbi reklám-csokor azonban cáfolni látszik ezt az állítást.
Életbiztosításra van szüksége?
A svéd Länsförsäkringar biztosítótársaság reklámja érdekes perspektívából ragadja meg a kérdést
Úgy látszik, a börtön-téma az északi országokban kimeríthetetlen - holland Centraal Beheer biztosító reklámja
Szintén a Centraal Beheer biztosító nevéhez fűződik az alábbi reklám. Még hogy az akupunktúra egészséges!
Biztosítás elsősorban nőknek
A nőkről elterjedt legáltalánosabb sztereotípia, hogy borzalmas sofőrök, azonban ez az ausztrál biztosító mégis kizárólag nőknek nyújt biztosítást, ami az alábbi videót megnézve, teljesen érthető.
Ez a másik, szintén női sztereotípiákra építő videó némiképp más szemszögből mutatja be a nők „tehetségét”.
Ha már nyár, akkor utasbiztosítás!
Nincs is bosszantóbb annál, mikor a nyaraláson következik be valami katasztrofális baleset. Ilyen rémtörténetei mindenkinek vannak, de ezek a reklámok bőven túltesznek mindegyiken.
Utolsó kommentek